12. syyskuuta 2011

Simo Silmu -Kaikkea Hyvää


Palaan taas tänne...pitkä on välit kun käyn täällä...Koulu ja työssäoppiminen on ollut hyvin rankkaa viime aikoina, sekä vielä töitäkin täytyy tehdä kaiken ohella! No mutta kait se kuuluu osaan elämää, että välillä kuljetaan tätä kivikkoistatietä pitkin eteenpäin;o Onneksi omistan ihanat ystävät Miian, Jennan ja Oskarin jotka jaksaa aina vaan kuunnella minua vaikka tuntuu välillä että puhun heille kaikkee turhaa! Se on mahtavaa oikeesti, että omaa pari kolme tosi hyvää ystävää! Ja sekin on ihanaa kaiken tän keskellä, että olen alkanut jutella enemmän siskojen Jonnan ja Sallan kanssa, ennen ei ollut tälläistä tunnetta heidän kanssa, mutta nyt kun on isommaksi kasvanut niin jaksaa taas huomata kuinka hienoja ihmisiä he ovat ja tärkeitä! JA NYT OLEN OTTANUT TATUOINNIN, PITKÄN HARKINNAN JÄLKEEN JOTEN ÄLKÄÄ TUOMITKO MUA KUVA VALINNASTA...SIIHEN LIITTYY MINULLE HENKILÖKOHTAINEN TARINA:)
Kiitän!
ei ole niin iso miltä näyttää tässä kuvassa


pahoittelen jos löydätte miljoona kirjoitusvirheitä, antaa anteeksi minulle:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti